سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایا میدانید هودی چیست ایا میدانید در لباس خریدن چه رازی نهفته اس

هودی مناسب برای افراد چاق و لاغر چیه ؟

هودی ها این روزها بسیر متنوع شده اند از هودی های لش بگیر تا هودی های تنگ که در این سالها موفق ترین فروشگاه هودی فروشگاه آیسونا بوده است که هودی های جلو باز دخترانه و پسرانه را ارائه داده است افراد چاق میتوانند از هودی های تیره رنگ استفاده نماییند چون هودی های تیره و مخصوصا مشکی بدن را لاغر تر نسان میدهند پست یادتان باشد هودی های تیره به تن کنید 

وقتی فصل زمستان میشود همه جوانان به دنبال پوشیدن هودی های خفن و به روز هستند تا هم پز بدن و هم خودشون کیف کنند همه افراد دوست دارن از نظر ظاهشش ما تاثیر زیادی بر روی انتخاب لباس ما دارد. ما سعی کردیم در این مقاله لباس هایی را برایتان یاد اوری کنیم تا حتما در کمد لباس خود داشته باشید و همچنین در پادکست تفاوت سوییشرت و هودی و دورس را بیان کنیم  تا در انتخاب آن دچار مشکل نشوید. تمام این نکات جزئی از راهنمای خرید لباس مردانه می باشد.تفاوت هودی با سویشرتفرق هودی با سویشرت در این است که جلو باز است. در حالیکه سویشرت معمولا جلو بسته یا زیپ دار یا دکمه دار می باشد. این تفاوتی که گفته شده مربوط به کلمه رایج شده آن در ایران است. معمولا اگر hoodie جلو بسته یا زیپ دار باشد حتی اگر کلاه هم داشته باشد آن را سویشرت می گویند. اما وقتی که جلو باز است و زیپ ندارد معمولا از کلمه hoodie یا hooded استفاده میشود. 

 

از آنجائیکه لباس ها و پوشاک ها صرفا به منظور رفع نیاز پوششی انسان نمی باشند، اما برای آراستن ظاهر هم اهمیت دارند هودی جزو آن دسته از لباس هایی است که بسیار مناسب تیپ زدن می باشد. به همین خاطر در ایران hoody یا hoodie در انواع مختلف نازک هم تولید می شوند یعنی روپوشی از جنس نخی که حتی در فصول گرم هم پوشیده می شود. جالب است که این hoodie ها کلاه هم دارند. تابستان و کلاه ؟! برای داشتن ظاهر خاص شاید در هوای گرم داشتن لباس کلاه دار شما را خاص یا خاص تر کند. هودی زنانه و هودی مردانه چیست ؟یکی از مهم ترین مشکلات مردم هنگام خرید اینترنتی لباس، متفاوت بودن ظاهر لباس در سایت با آنچه که به دست آن ها می رسد است. در واقع رنگ و جنس لباس متفاوت از شکل واقعی آن است. بنابراین افراد برای اینکه ریسک خرید خود را پایین آورند ترجیح می دهند به صورت اینترنتی خرید نکنند؛ البته اگر از فروشگاه های معتبر در زمینه پوشاک خرید کنید این ریسک را تا حد خوبی کاهش داده اید.  

 

 

 

ایا میدانید هودی چیست ایا میدانید در لباس خریدن چه رازی نهفته است

 

نظرات و تضویحات خریداران در مورد هودی آیسونا چیست

طرحش قشنگه و توی تن هم آزاد و خوب می ایسته ( البته یه کم حالت کشی داره اما برای سایز مدیوم آزاد هست ) فکر می کردم مثل هودی ها داخلش حالت پنبه ایی داشته باشه اما یه پارچه ی نازکه ، انتظار گرم کردن ازش نداشته باشید اما برای بهار یا پاییز خوبهمناسب بهار و پاییزه برای زمستون خوب نیست پارچه خیلی خوش رنگی داره و تنخورش خیلی خوبهسبک و تقریبا نازک هست. جنس و مدل قابل قبولی داره.طرح پارچه قشنگ و متنوع هستش. پرکاربرده، با جین و لگ ترکیب خوبی داره.جذب نیست و آزاده.خوبهجنسش خیلی خوبه خیلی گرم نگه میداره. طرحش هم خوبه من برا خواهرم گرفتم دوست داشت. سایز M برا سایز 36 خیلی خوبهعکس خوب است و کاملا روی لباس مشخص است و سایز M اندازه ی یه بچه ی 10 ساله استخیلی خوشگله کیفیتش عالیه. و کاملا سروقت به دستم رسیدسوییشرت جلوش زیپ داره هودی نداره فرقش همینه میدونم هودی محدودیت سنی نداره به سلیقه بستگی داره من بیست و دو سالمه بچه دارم و میپوشم البته کوتاهترشو  همه جوونن تیپای اسپرت میزنن..مامان منم همیشه میزاشت بپوشما این دفعه گیر داده نپوش هم هودی و هم سویشرت پوششی گرم و سبک اند و قابلیت جذب عرق بدن را دارند. همچنین جنس پارچه و سبک طراحی در این لباس ها اغلب مشترک است سویشرت ها  اغلب یک سره و مانند پولیور اند ولی هودی میتواند باز و دارای زیپ باشد. هودی ها اغلب دارای کلاه اند و بند از آن ها آویزان است و طراحی ان را از راهبان قرون وسطی به وام گرفته اند.داستن جیب در سوشرت و هودی الزامی نیست هم میتواند باشد و هم میتواند نباشد.

 
ایا میدانید هودی چیست ایا میدانید در لباس خریدن چه رازی نهفته است

 

اندام گلابی و لباس های مخصوص آن 14 دی‌ماه، روز جهانی سلامت و ذهن و بدن است؛ اما آیا می‌دانستید که تاثیر لباس بر سلامت روان شما تا چه حدی هست؟ آیا اصلا این موضوع واقعا تاثیری هم دارد؟این امر یک واقعیت اثبات‌شده است و مد و لباس می‌تواند هم تاثیر مثبت و هم تاثیر منفی در ذهن و روان ما بگذارد. اگر این موضوع برایتان تعجب آور است و به دنبال دلیل آن میگردید با مجله تخصصی سامان لعیا همراه باشید. پوشیدن لباس‌های مختلف، افکار و فرآیندهای ذهنی مختلفی را ایجاد می‌کند. لباس می‌تواند روحیه و افکار ما را تغییر دهد. تاثیر لباس بر سلامت روان باس پوشیدن اول صبح: این کاری است که روزانه انجام می‌دهیم و برخی آگاهانه‌تر از دیگران این کار را انجام می‌دهند. ما صبح‌ها برای رفتن به سر کار لباس می‌پوشیم، یا برای صرف ناهار با دوست‌مان حاضر می‌شویم یا ممکن است برای مراسمی لباس مجلسی به تن کنیم و با انتخاب هر لباس (عمدا یا ناخواسته) به‌صورت غیرکلامی با دنیای خارج ارتباط برقرار می‌کنیم. جای هیچ تردیدی وجود ندارد که آنچه که ما به تن می‌کنیم، همان چیزی است که ما هستیم؛ چون مد و لباس راهی برای نشان دادن خود، هویت  و حتی نشان دادن احساس‌مان است. لباس‌هایی که روزانه می‌پوشیم، بیانگر روشی است که می‌خواهیم دیگران از طریق آن ما را درک کنند؛ حتی با این لباس‌ها است که می‌توانیم بفهمیم خودمان را چگونه می‌بینیم. لباس‌ها حتی بر توانایی شناختی ما نیز تاثیر می‌گذارند.

 

 

ایا میدانید هودی چیست ایا میدانید در لباس خریدن چه رازی نهفته است